IOGA......OOOOMMMMM

Unha das actividades que máis me gusta facer é a práctica de Ioga, a modalidade que eu fago chámase IYENGAR e o meu profesor chámase Daniel. Fortalecemos todo corpo e estiramos a musculatura. Require moita concentración e perseverancia.
Levo pouco tempo practicando, pero teño que recoñecer que me enganchou desde o primeiro día.... sempre hai que darlle oportunidades a novas experiencias.

Animádesvos???
Aquí deixo uns vídeos para que practiquedes e aproveitade este exercicio para relaxarvos e desconectar un pouco deste "encerro". Xa me contaredes a vosa experiencia. Podedes deixar comentarios nesta entrada ou escribirme a mestramariaef@gmail.com.





Se queredes investigar un pouco máis....












Comentarios

Publicar un comentario

Para comentar lembrade poñer perfil anónimo se non tedes conta de Gmail. E tamén pon o teu nome ao final para que eu saiba quen eres.